Tuesday, March 1, 2011

~~~KeRja SeMaLaM..

SelamAt Pagi..Salam Ceria...

Pagi ni ziey n3 kan blog dengan hasil kerja malam tadi..siapkan juge sbb tuan empunya asyik duk tanye jer bila nak siap baju dia..maklum lah baju baru siap mesti cepat-cepat nak pakai...

 maaflah yer pic ni terlebih pencahayaan la pula....
kebetulan baju ni pun warna gelap cerah itu yang jadi cam gtu jer warnanya..

tak per lah gambar tak terang pun yang penting siap...

 

5 comments:

  1. cantik... indahnya ciptaan Tuhan...

    ReplyDelete
  2. cantiknya ziey....baju ziey msti cntik2 n penuh ngan manik kan

    ReplyDelete
  3. intan :betul tu tekaan..baju z kalau xbermanik mmg xpakai lah...tgu ada manik baru pakai...terukkan perangai kita..hehehe..

    azatie :hntr ler baju kat kita nt z tolg jahitkan,,xde lah mahal z caj..murah2 jer..hehee

    ReplyDelete