Monday, April 25, 2011

::Iman DAh Nak 7 BulaN::

Salam Petang...


Nampak nye tak ada juadah petang ni yer...hehehe..tuan rumah malas sikit hari ni...rasa badan ni nak rehat jer..sambil rehat tu layan si kecil Iman juge...sekejap jer masa berlalu 29 hb ni genap lah Iman Musawwir 7 bulan...tapi pergerakan agak slow ler..niarap boleh tp malas..gigi pun belum ada..yang boleh nye menangis..sekarang dah pandai nak mengikut jer...bila pagi-pagi hantar rumah pengasuh pandai jer nak ikut mama pergi kerja..


Dah pandai pegang bola....nampak ada talent ni pemain bola kelantan hehehe..sayang mama ni yer nak jadi pemain bola ker...dah boleh duduk sikit-sikit tanpa sokongan...agaknya iman ni nak terus berjalan..tak mau meniarap atau merangkak..hehe..kalau ikut kata mil papa nye dulu pun tak meniarap atau merangkak..terus bangun berjalan...agaknya anak nye yang lelaki ni pun macam tu hehehe...

 

pandai jer merenung mama nye...apa yang iman fikir tu yer..eeeehhhh cantiknya mama saya hehehehe...ada juga yang perasan kikiki...kalau bab tenung memang memukau ler dia,,dah ler mata besau...
 

 Hah ni tengok apa pula yer....ada apa kat bawah tu sayang....bola jatuh ker...



Senyuman manja...asal pandang kamera jer pasti tersenyum,,,tau jer kita nak snap pic dia....cute..sweet,,,macam mama nye hihihi...

semoga Iman sihat selalu yer....
 

10 comments:

  1. Assalam ziey, comelnya iman, nak baya anak akk tu nak masuk 7 bulan, tapi amani 6.5 ni 7 bulan heheh..gomo klate gomo

    ReplyDelete
  2. mmg comel mcm mak dia juga hehe.. pinjam sat buat main2..kak ilah tak de anak jatee..semua tino... betui ker eja ni hikhikk

    ReplyDelete
  3. azatie :hehehe...aritu tertukar ingt atie yang bersalin,,kalau tak dah ada baby hihii

    ReplyDelete
  4. kak rosaliza :wasalam...lebih kurang baya anak akak amani...tembam juge dia geram rasanya..

    ReplyDelete
  5. ilahjy :tq la ilah...anak tino byk membantu kat dapur,,ziey pun ada anak tino 2 orang...

    ReplyDelete
  6. cik cek :comel mcm kak cek ker hihii...

    ReplyDelete
  7. sofya :mata iman bersinar...

    ReplyDelete